Společnost


DA GASTRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30774Nevyřešená reklamace matrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Tomáš Zlatuška

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám stížnost na firmu DA GASTRO s.r.o. (amatrace.cz).
Dnes 31.1.2019 jsem podal reklamaci na matrace (2ks) zakoupené ani ne před rokem 28.2.2018. Po roce se jedna z matrací rozlepila, zdeformovala. Pana Hrudku - majitele jsem kontaktoval, řekl mi ať pošlu fotografie. Vše toto jsem udělal a vypadalo, že reklamace proběhne normálně. Bohužel začalo to tím, že mi 14 dní pan Hrudka sliboval svoz Toptransem. Uháněl jsem ho, na email chodili pouze výmluvy, že neví, proč svoz neproběhl a že mi bude volat atd. atd. Bohužel nevolal, pouze se vymlouval po emailu. Když po 14 dnech se nic nedělo, tak jsem musel urgovat. Nakonec tedy Toptrans matraci řádně zabalenou vyzvedl u mě na adrese, tomu bylo 14.2.2019.
Včera 19.2.2019 mi matrace Toptransem přišla zpět. Hned po převzetí a otevření se na mě vyvalil strašný zápach, jak kdyby to lepili toulenem. Celá matrace je načichlá, špatně slepená, poněvadž hrana matrace nesedí s bokem, je tam tzv. zub. Mimochodem kontroloval jsem i druhou matraci a ta se též začíná rozlepovat. Vše toto jsem znova hned napsal panu Hrudkovi, kde jsem se opět dočkal výmluv, že jim vyhořela hala, že to nemají kde opravovat, že to toulenem nelepí a že to vyčichne. No strašně moc výmluv.


Produkt

Matrace reklamována, neodborně slepena, zdeformovana, načichlá chemickým zápachem. Majitel firmy se pouze vymlouvá.


Požadované řešení

Z prvu jsem požadoval opravu či výměnu. Matraci neodborně opravili, neodpovídá stavu opravy. Ke všemu jí slepili podle všeho toulenem, který strašně zapáchá a nelze na takovéto matraci spát, kvůli zdraví. Matrace je prohnutá, zdeformovaná.

Nyní požaduji po arogantním jednání s panem Hrudkou odstoupení od smlouvy, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 11:48, před 6 lety

Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.

Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Jiná je situace, kdy prodávající vadu sice odstraní, ale podaří se mu poškodit zboží jiným způsobem. Reklamaci bude v takovém případě nutné považovat za včasně vyřízenou, to však nebrání uplatnit spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 15:38, před 6 lety

Společnost nás kontaktovala telefonicky s žádostí o znovu otevření stížnosti. Stížnost tedy znovu otevíráme a přeřazujeme na společnost, aby mohla doplnit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 11:43, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost opět uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 06:52, před 6 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.