Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#30777Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Danuše Kancírová

Znění stížnosti

31.1.2019 objednané a online zaplacené zboží,které doposud nedošlo
číslo objednávky :1190112276 a firma na mé dotazy o podacím čísle balíčku neodpovídá proto nemohu na poště zjistit,kde případně zásilka uvízla, děkuji, D.Kancírová


Produkt

plavky


Požadované řešení

dodat zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 11:54, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2019 15:39, před 6 lety

Dobrý den, dle sledovacího čísla Vaší zásilky, Vám byla zásilka již dodána.
Doufáme, že je již vše v pořádku.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím s dalšími dotazy na náš email a my Vám pomůžeme.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 16:38, před 6 lety

Spotřebitelka nám sdělila, jí zásilka byla dodána. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.3.2019 16:50, před 6 lety


Danuše Kancírová

Hodnocení:

Komentář: V posledních dnech informace o mé zásilce nebyly pro mne dostupné a tak ani nevím komu mám vlastně poděkovat, hlavní je, že zásilka objednaná 31.1.2019 došla 7.3.2019- tedy místo za 14 dní to bylo 5 týdnů, děkuji ještě jednou za pomoc, Kancírová