Společnost


Petr Polomík

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3078Nevrácené peníze za vrácený GSM alarm G60 fy. Valtech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2014, před 11 lety

Jan Krochot

Znění stížnosti

13.2.2014 mi z firmy Valtech přišla mailem moje potvrzená objednávka na alarm GSM a s perifériemi k tomuto alarmu (čidla, detektory a další díly). Objednávka měla číslo 147667.
14.2.2014 přišla mailem proformma faktura č. 140036 na částku 8.177 Kč.
Tuto částku jsem uhradil převodem z mého účtu na účet prodejce a o jejím příchodu na účet prodejce dne 20.2.2014 jsem byl informofán mailem 21.2.2014.
25.2.2014 jsem posílal mail s dotazem, kdy bude zaplacené zboží dodáno. 26.2. 2014 přišla odpověď s prosbou o trpělivost s tím, že věří, že do konce týdne bude zásilka u mne. (Konec týdne byl 28.2.2014).
Mezitím jsem se mnohokrát pokoušel dovolat telefonicky, ale na moje telefonáty nikdo nereagoval.
Proto jsem 26.2. 2014 posílal stížnost na toto jednání.
28.2.2014 pan Polomik odepsal: "...na vysvětlenou, dopoledne jsme zaneprázdněni montážema...a nestíháme...". Dále něco okonfiguraci zařízení, testu ap.
Protože objednané a zaplacené zboží jsem stále ani 1.3.2014 neměl, poslal jsem mail s odkazem na stálé průtahy a požadavkem na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
3.3.2014 přišel mails informací, že zboží je v expedici a že přijde 4.3.2014.
Zboží došlo, ale bohužel byl přiložen pouze anglický a značně neúplný návod.
Opět jsem volal do Valtechu, ale nikdo telefony nebral. Pan Polomik se ozval až na SMS zprávu a informoval mně, že jim český návod "došel"!
6.3.2014 mi mailem přišel "návod" což byl text přeložený zřejmě strojově a tedy ještě nesrozumitelnější než anglicky psaný originál. A opět značně neúplný.
Proto jsem 8.3.2014 zboží zabalil a do balíku i do doporučeného dopisu jsem vložil formulář o odstoupení podle vzoru z časopisu
D test. Na poště jsem si nechal vyhotovit dodejku.
Ta mi byla vrácena až po delší době s tím, že zásilka byla uložena 10.3 2014 a dodána 19.3.2014.
Až 8.4.2014 přišel mail s potvrzením o přijetí zásilky s vráceným zbožím dle obj. č. 147667. V další části se psalo, že byla dokončena kontrola a nyní že bude provedeno vystornování a vystavení dobropisu a že mně budou informovat.
Bohužel ani dnes 3.5.2014 žádné vrácené peníze nemám a ani jsem žádnou informaci neobdržel.
Na telefony nikdo nereaguje.


Produkt

GSM bezdrátový alarm G60 s příslušenstvím dle objednávky. Viz též http://www.valtech.cz/?cz_gsm-alarm-bezdratovy,24


Požadované řešení

Vrátit moje peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:02, před 11 lety

Dle zákona o ochraně spotřebitele má prodejce informační povinnost, v rámci které musí být poskytnuty spotřebiteli určité informace v českém jazyce dle §§ 9, 10 a 11 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud prodejce porušuje některou z těchto povinností, má spotřebitel právo podat podnět České obchodní inspekci.
Kupující - spotřebitel, který zakoupil výrobky prostřednictvím internetu, má dle § 1829 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek do 14 dnů od převzetí zboží. Dle § 1832 občanského zákoníku má prodejce povinnost do 14 dnů od odstoupení vrátit peníze stejným způsobem, jak bylo placeno, v tomto případě na účet spotřebitele.
Pokud se tak nestane, ocitá se pro porušení této zákonné povinnosti v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 12:43, před 10 lety

Subjekt Polomík Petr nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.