Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30781Opakovaný poplatek za službu, kterou vůbec nevyužívám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Miroslav Prachař

Znění stížnosti

Dobrý den,

tyto dny: 28.1.19, 18.2.19 a dnes, 20.2.19 mi přišla sms s tímto textem: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29Kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm O2."

Jakákoliv datová připojení mám už několik let zakázaná, vždy se připojuji pouze na Wifi. Bohužel jsem tomu nevěnoval nějakou pozornost, ale když už to přišlo po třetí, tak mě to zarazilo. Přijít zbytečně o 87Kč ze svého kreditu za službu, kterou nevyužívám mi přijde hloupé.

Před chvílí jsem se připojil do "Moje O2" a zrušil jsem "Obnovení objemu dat" a rád bych zrušil i vše ostatní, co se týká datového připojení na mém mobilním čísle. Děkuji


Produkt

Internet v mobilu


Požadované řešení

Zrušení všech placených služeb, týkajících se datového připojení na mém mob. čísle.
Vysvětlení, proč mi jsou tyto poplatky, i přes to vše, účtovány.
Pokud možno, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 11:53, před 6 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 12:05, před 6 lety

Dobrý den,

k účtování jednorázového připojení může dojít v souvislosti s použitím SIM karty v chytrém telefonu. Telefony můžou k internetu přistupovat i bez vašeho vědomí v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj.

Čerpání dat na čísle je viditelné, služba byla využitá, proto je účtování zcela v pořádku.
Nastavil jsem vám na čísle upozornění na placené připojení k internetu. Bez potvrzení v telefonu k připojení nedojde.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 07:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2019 11:11, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.