Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#30788Bez komunikace, nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Věra Chasáková

Znění stížnosti

30.1.2019 jsem objednala jednodílné černobílé plavky a zaplatila na č.ú.2301252729/2010, VS 1190110294, KS 0308 částku 539,-Kč. Od této doby jsem nedostala jedinou zprávu či informaci o stavu mé objednávky. Snažila jsem se na ATELI Investment, s.r.o., Řepná 23, 32100 Plzeň požádat alespoň o vrácení peněz, ale žádná odpověď. Děkuji Chasáková Věra


Produkt

Dámské černobílé plavky jednodílné, č.obj. 1190110294


Požadované řešení

Dodání zboží dle objednávky nebo navrácení peněz zpět na účet. Rovněž informaci ze strany obchodníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 13:46, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2019 08:04, před 6 lety

Dobrý den, dle našich informací, Vám byla Vaše zásilka již dodána.
Doufáme, že je již vše v pořádku.
S dalšími dotazy se neváhejte obrátit na náš email.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 08:10, před 6 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.3.2019 11:16, před 6 lety


Věra Chasáková

Hodnocení:

Komentář: Společnost "Pošta zdarma" by měla zlepšit komunikaci s klienty, aby byli po zaplacení finanční částky lépe informováni o stavu své objednávky. Také nám nikdo nedal zprávu, že zásilka je již na poště ve Frýdku-Místku, za což viním pracovníky pošty. Pak dochází ke zbytečné nevědomosti a pochybnostem. S pozdravem Chasáková V.