Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Předmět: REKLAMACE
Komu: obchod@roxyparfums.cz
Dne 12/3/2014 jsem si na stránkách www.roxyparfums.cz objednala parfém : Chanel_Eau Fraiche v hodnotě 2.192,- CZK
Parfém byl doručen dne 14/3/2014 v dopoledních hodinách.
Po otevření zásilky mě překvapil jiný odstín parfému, nevoněl a flakon byl ve tvaru nedokonalé kopie. Při srovnání s původním parfémem zakoupeným v parfumerii se evidentně jednalo o falsifikát.
Z výše uvedených důvodů jsem napsala reklamaci s přáním odstoupit od objednávky s požadavkem na vrácení peněz na účet a celou zásilku vrátila doporučeně zpět.
Na telefonu se nikdo neozyval a ani na mail nikdo neodpovídá.
9. dubna jsem opět požádala mailem o informaci, kdy budou prostředky vráceny, ale opět žádná informace.
Do dnešního dne mi prostředky ve výši 2.192 Kč (parfém 2.084, doprava 69, dobírka 39) + 103 Kč za vracení zboží nebyly vráceny. Celková částka k úhradě je 2.295 Kč.
Parfém: Chanel eau fraiche
Vracení peněz na účet
|
Tweet |
V případě, že zboží neodpovídá objednávce - jednalo se o padělek - má kupující právo uplatnit nároky z neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2169 občanského zákoníku. Pokud došlo k reklamaci neodpovídající jakosti, má kupující nárok na proplacení poštovného i na cestu zpět k prodejci. Pokud by šlo o odstoupení ve lhůtě 14 dnů, má kupující právo pouze na poštovné hrazené na cestu k němu.
Před odesláním zboží doporučujeme pořídit dokumentaci, že se nejednalo o originální balení.
Společnost NORMUS s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit. jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.