Společnost


NORMUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3079Reklamace - falešný parfém - nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2014, před 11 lety

Romana Pešková

Znění stížnosti

Předmět: REKLAMACE
Komu: obchod@roxyparfums.cz


Dne 12/3/2014 jsem si na stránkách www.roxyparfums.cz objednala parfém : Chanel_Eau Fraiche v hodnotě 2.192,- CZK

Parfém byl doručen dne 14/3/2014 v dopoledních hodinách.

Po otevření zásilky mě překvapil jiný odstín parfému, nevoněl a flakon byl ve tvaru nedokonalé kopie. Při srovnání s původním parfémem zakoupeným v parfumerii se evidentně jednalo o falsifikát.

Z výše uvedených důvodů jsem napsala reklamaci s přáním odstoupit od objednávky s požadavkem na vrácení peněz na účet a celou zásilku vrátila doporučeně zpět.
Na telefonu se nikdo neozyval a ani na mail nikdo neodpovídá.

9. dubna jsem opět požádala mailem o informaci, kdy budou prostředky vráceny, ale opět žádná informace.
Do dnešního dne mi prostředky ve výši 2.192 Kč (parfém 2.084, doprava 69, dobírka 39) + 103 Kč za vracení zboží nebyly vráceny. Celková částka k úhradě je 2.295 Kč.


Produkt

Parfém: Chanel eau fraiche


Požadované řešení

Vracení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 08:24, před 11 lety

V případě, že zboží neodpovídá objednávce - jednalo se o padělek - má kupující právo uplatnit nároky z neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2169 občanského zákoníku. Pokud došlo k reklamaci neodpovídající jakosti, má kupující nárok na proplacení poštovného i na cestu zpět k prodejci. Pokud by šlo o odstoupení ve lhůtě 14 dnů, má kupující právo pouze na poštovné hrazené na cestu k němu.
Před odesláním zboží doporučujeme pořídit dokumentaci, že se nejednalo o originální balení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 15:48, před 10 lety

Společnost NORMUS s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit. jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.