Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30791Výměna zboží 3 dny po nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Abdi Boldaji

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupili jsme od Vás jídelní stůl se šesti židlemi a dvěma barovými židlemi dne 29.12.2018 kupní smlouva číslo: PRHAEM Na objednané zboží jsme čekali dva měsíce a minuly týden v sobotu 16.02.2019 jsme si zboží vyzvedli ze skladu. Bohužel po montáži jsme zjistili, ze jídelní stůl nám nevyhovuje a chtěli bysme ho vyměnit za jiny stůl, který je dražší. Na informacích nám sdělili, ze se běžně odečítá 25% z nákupní ceny při vracení zboží po obdržení zboží do dvou týdnů. Po dnešním rozhovoru s paní Mikolášovou a Stanislavovou mě bylo řečeno, ze je na jejich dobré vůli, když vezmou zboží zpátky, ale protože to bylo zakoupeno z kamenného obchodu ani po čtyřech dnech zboží nemůžeme vrátit. Žádal jsem paní Stanislavovou, jestli mě muže dat písemnou odpověď a mě odpověděla, ze mě muže odpovědět ještě s básničkou.
Prosím tedy o Vaše vyjádření jak to běžně u Vás chodí s vrácením (výměnou ) zboží, jestli nato má zákazník nárok a jestli to, co jsem se dnes dozvěděl platí nebo ne.

Děkuji Vám za odpověď

S pozdravem
MUDr. Abdi Boldaji, Ph.D.


Požadované řešení

Výměna zboží za dražší


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 13:07, před 6 lety

Při vrácení zboží, které bylo zakoupené v běžném kamenném obchodě, neexistuje zákonné právo cokoliv vrátit zpět bez udání důvodu. Možnost vrátit či vyměnit zboží je ve velkých obchodech sice obvyklá, není to však povinností podnikatele. Na výměnu či vrácení zboží spotřebiteli tedy ze zákona neplyne právní nárok, jedině kdyby to prodejce garantoval nad rámec zákona ve svých obchodních podmínkách.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 09:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.