Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Koupila jsem si pomazánku v Kauflandu v Zábřehu, ještě ten den jsem ji otevřela a dala malému, který si při konzumu pomazánky přede mnou vytáhl z pusy kus plastu s nápisem 'open'. Vůbec se mi nelíbí že platím za něco, co mohlo mému synovi uškodit a nemá v potravině co pohledávat!
Prodávající by si mohli dávat pozor na to, co zákazníkům prodávají.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by rovněž mohla zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu, popřípadě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu (dle daného výrobku).
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: