Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den Vážení..
Koupil za 70 tis. 2.11.2018.automobil Peugeot 407 SW který jsem našel na internetu v reklamě,kde bylo vše nalhané a spácháno veliké množství podvodů i stočený tachometr o 100 tis km.Na všechno mám důkazy od společnosti Cebia,která mne vše poskytla stáhnout z jejich serveru a tak mám vše zdokumentováno ve winrar a mohu to doložit.Bohužel policie se mým důkazům vůbec nevěnovala a moje trestní oznámení smetla ze stolu..Asi jsou kámoši s tím bazarníkem..9.11.2018.mne sice vyzval abych si auto odvezl,že dá i doklady.. Ale bohužel se mne jen vysmívá,že si mohu pro auto přijít,což tvrdí i na policii,ale v bazaru ho nemohu zastíhnout (,že prý chodí na směny) má stále zavřeno a na sms a telefony nereaguje..Poslal jsem mu doporučený dopis,že hrubě porušil kupní smlouvu a že od ní odstupuji,ale reakce není žádná..Všechno bude asi tím,že má falešný velký technický průkaz,který někde sfalšoval a ví že ho technik na evidenci vozidel neuzná..Ale to nevím s určitostí,protože mne doklady nepředal a omezuje,tak dál můj koupený majetek..Bohužel již je to 4 měsíc a nic se neděje..Asi to hraje,aby vše propadlo do těch 6 měsíců a já utřel hubu..Moc Vás chci porosit praďte prosím,co mám dělat než bude všechno promlčeno...
Děkuji moc Václav Vojáček
Vozidlo Peugeot 407 SW Vin: kód VF36ERHRH21565511
Všechno nasvědčuje,dát vše k řešení občanskému soudu,nebo pokud to půjde odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze..
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost nám ke stížnosti sdělila, že dle jejího názoru je na základě uzavřené kupní smlouvy vlastníkem vozidla spotřebitel, který si ani přes výzvu vozidlo nevyzvedl. Dále nám společnost sdělila, že vzhledem k tomu, že věc je v současné době v šetření Policie ČR, nebude se veřejně vyjadřovat.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni vzhledem k výše uvedenému sdělení společnosti stížnost uzavřít. Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.