Společnost


Czech Invest Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30794Nedodaný automobil 3 měsíce po zaplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Václav Vojáček

Znění stížnosti

Dobrý den Vážení..
Koupil za 70 tis. 2.11.2018.automobil Peugeot 407 SW který jsem našel na internetu v reklamě,kde bylo vše nalhané a spácháno veliké množství podvodů i stočený tachometr o 100 tis km.Na všechno mám důkazy od společnosti Cebia,která mne vše poskytla stáhnout z jejich serveru a tak mám vše zdokumentováno ve winrar a mohu to doložit.Bohužel policie se mým důkazům vůbec nevěnovala a moje trestní oznámení smetla ze stolu..Asi jsou kámoši s tím bazarníkem..9.11.2018.mne sice vyzval abych si auto odvezl,že dá i doklady.. Ale bohužel se mne jen vysmívá,že si mohu pro auto přijít,což tvrdí i na policii,ale v bazaru ho nemohu zastíhnout (,že prý chodí na směny) má stále zavřeno a na sms a telefony nereaguje..Poslal jsem mu doporučený dopis,že hrubě porušil kupní smlouvu a že od ní odstupuji,ale reakce není žádná..Všechno bude asi tím,že má falešný velký technický průkaz,který někde sfalšoval a ví že ho technik na evidenci vozidel neuzná..Ale to nevím s určitostí,protože mne doklady nepředal a omezuje,tak dál můj koupený majetek..Bohužel již je to 4 měsíc a nic se neděje..Asi to hraje,aby vše propadlo do těch 6 měsíců a já utřel hubu..Moc Vás chci porosit praďte prosím,co mám dělat než bude všechno promlčeno...
Děkuji moc Václav Vojáček


Produkt

Vozidlo Peugeot 407 SW Vin: kód VF36ERHRH21565511


Požadované řešení

Všechno nasvědčuje,dát vše k řešení občanskému soudu,nebo pokud to půjde odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 16:30, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 10:52, před 6 lety

Společnost nám ke stížnosti sdělila, že dle jejího názoru je na základě uzavřené kupní smlouvy vlastníkem vozidla spotřebitel, který si ani přes výzvu vozidlo nevyzvedl. Dále nám společnost sdělila, že vzhledem k tomu, že věc je v současné době v šetření Policie ČR, nebude se veřejně vyjadřovat.

Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni vzhledem k výše uvedenému sdělení společnosti stížnost uzavřít. Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.