Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#30797Opakované šizení na pokladně ,drzé a nevychované prodavačky - LÍDL NAPAJEDLA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Čablová Nadežda

Znění stížnosti

Dobrý den oznamuji že veškerý personál hlavně ten co vybaluje a sedí na pokladně by se měl asi vyměnit za personál co by si vážil a ctil zákazníky a ne se choval jako kdyby ho zákazník obtěžoval že vůbec tam je a nakupuje. Prodavačky jsou velmi velmi drzé až arogantní, pokaždé když jdu na nákup a je to skoro každý den, namarkuji položky úplně buď s jinou samozřejmě s vyšší cenou nebo za něco úplně jiné. Např. dnes mi pokladní markovala za malý chleba v ceně 14 Kč chleba za 26 Kč. Když jsem se vrátila a reklamovala to byla nepříjemná a hodila peníze a lístek s odporem a žádná omluva. A tak je to pořád dokola.
Dále to co předvádí po prodejně je taky šílené, prodejna se min rok opravovala, na větší a modernější aby bylo víc místa na vše a je to teď ještě horší než předtím. Neustále nechávají vozíky s odpadem co vybaluji po prodejně a také naváží a zaplňuji prodejnu v uličkách paletami se zbožím, takže normálně není možné ani s nákupním vozíkem projít uličkou nebo se dostat ke zboží třeba k masu. Je to vážně tam čím dal horší.
Byla bych ráda kdyby se vážně s tím vším něco už udělalo aby zákazník moch v klidu nakupovat a prodavačky se chovali jak se patří. A to neříkám ještě o tom jak jsou úzké uličky u pokladny že nejde vůbec se tam postavit s vozíkem kromě pokladny č.1 a č.4.a se pracně vykládá nákup a když ho vyloží a naskládá si ho na pult podle sebe, tak prodavačka mu to extrémní rychlostí pohodí na jednu velkou hromadu a čeká okamžitě ještě aby bylo zaplaceno. Nic klidu a vše rychle. Co to je už kde to jsme? To jsme roboti nebo lidi?


Požadované řešení

Okamžité řešení neochoty a šizení personalem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 10:59, před 6 lety

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2019 14:12, před 6 lety

Dobrý den, paní Čablová,

je nám líto, pokud máte s naší pobočkou v Napajedlech nepříjemnou zkušenost. Pokud Vám naši zaměstnanci cokoliv chybně namarkovali, doporučujeme situaci řešit ihned na místě s vedoucím směny. Mohlo jít i o technickou chybu, za kterou pokladní nemůže, což ovšem neomlouvá její případné nevhodné chování, které tímto prověříme a případně zjednáme nápravu v podobě opětovného proškolení ve vstřícnosti k zákazníkům.

Rovněž chápeme Váš podnět ohledně palet se zbožím, avšak naše akce jsou natolik oblíbené, že je potřeba zboží neustále doplňovat. My navíc chceme zajistit dostatečné zásoby pro co nejvíce zákazníků. Při opravdu velkých akcích (jako je třeba týden Bombastické ceny) se nám pak zásoby bohužel nevejdou do zázemí, proto se stává, že jsou takto navezeny před regál. Nejedná se tedy o nějaký nedostatek, spíše naopak. Na alternativním řešení však intenzivně pracujeme.

Co se týče Vaší poslední stížnosti ohledně rychlosti markování, našim zákazníkům se snažíme umožnit rychlý a pohodlný nákup, bez čekání na frontách, proto naše pokladní markují nákup rychle. Samozřejmě i přesto by měla být zohledněna Vaše individuální potřeba. Pokud tedy s touto rychlostí nejste spokojena, požádejte naše pokladní o individuální přístup.

Děkujeme za Vaše podněty a přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2019 10:31, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 08:45, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.