Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zboží objednáno u Conrad Electronic Česká Republika, s.r.o.
Objednaný výrobek Vám bude doručen prostřednictvím společnosti PPL do tří pracovních dnů na Vámi uvedenou adresu.
Bohužel se jedná o stejný princip, jako u České pošty, kdy balík uloží na poště. Tuto možnost uložení má PPL v přepravních podmínkách od podzimu loňského roku, PPL může zásilku na Parcelshop doručit z kapacitních(vymyšlených) důvodů i bez souhlasu zákazníka.
Navíc vyberou ten co je podle jejich mapy nejdál(3*dál), s nejhoršími hodinami pro vyzvednutí ze třech nejbližších. Opětovné doručení z Parcelshopu se neprovádí, nedoručování je tímto dokonáno.
Možnost večerního doručení je také lež. Dopoledne pošlou sms, že po 17h doručí a už po poledni pošlou pro změnu mail, ať si dojdu na výše zmíněné místo v nemožné době.
Support mají stížnostmi přecpaný(ani neodešlu), na infomailu reagují s několika denním zpožděním a po čekání na telefonu se aspoň dozvím reálný stav, že na to p*
PPL Parcel CZ Private - dobírka
Alespoň vyloženě nelhat:
Zásilku jsme Vám doručili na Vámi zvolený ParcelShop.
Stejně jako u večerního doručení.
Doručení zásilky by bylo taky fajn, pokud už tedy nechci moc.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.