Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30805Výhra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2019, před 6 lety

Jiří Leitl

Znění stížnosti

Nevíme kam se máme obrátit.
Dcera slečna Zdeňka Leitlová zemřela v Červenci.
K vyřízení pozůstalosti došlo až v Únoru 2019
Vše můžeme doložit pozůstalostí
Přišla poukázka na výhru 513000
Nemohli jsme řešit dříve jak píšeme pozůstalost vyřízená
únor 2019.

Je možnost získat peníze???????


Požadované řešení

Napište


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 15:03, před 6 lety

Společnost BEAUTY LINE s.r.o. zasíláním výherního kupónu oslovuje spotřebitele, kteří si už od ní alespoň jednou něco objednali na základě reklamy v časopise.

Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.

Spotřebiteli doporučujeme obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Dopis je žádoucí zaslat na adresu sídla společnosti uvedenou v obchodním rejstříku. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Pokud by se spotřebitel domníval, že na výhru skutečně vznikl nárok, bylo by potřeba kontaktovat notáře, aby došlo k obnovení dědického řízení. Současně by danou výhru bylo nutné vymoci soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 08:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.