Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nevíme kam se máme obrátit.
Dcera slečna Zdeňka Leitlová zemřela v Červenci.
K vyřízení pozůstalosti došlo až v Únoru 2019
Vše můžeme doložit pozůstalostí
Přišla poukázka na výhru 513000
Nemohli jsme řešit dříve jak píšeme pozůstalost vyřízená
únor 2019.
Je možnost získat peníze???????
Napište
|
Tweet |
Společnost BEAUTY LINE s.r.o. zasíláním výherního kupónu oslovuje spotřebitele, kteří si už od ní alespoň jednou něco objednali na základě reklamy v časopise.
Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.
Spotřebiteli doporučujeme obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Dopis je žádoucí zaslat na adresu sídla společnosti uvedenou v obchodním rejstříku. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Pokud by se spotřebitel domníval, že na výhru skutečně vznikl nárok, bylo by potřeba kontaktovat notáře, aby došlo k obnovení dědického řízení. Současně by danou výhru bylo nutné vymoci soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.