Společnost


OK. shop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3081NEUZNANÁ REKLAMACE OBUVI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2014, před 11 lety

Jitka Jungmannová Huderová

Znění stížnosti

Zakoupení zimní koženkové kotníkové obuvi na klínku 11.10.2013 v Benešově u Prahy, prodejna OK shop. Po né až tak častém nošení jsem na přelomu února - března zpozorovala propadávání vnitřní vložky, kde byla při nošení cítit jakási mřížka. V oblasti vnější okolí špičky se začala obuv odlepovat, praskat, koženka odlupovat, tak jsem 18.3.2014 podala reklamaci na prodejně, která mi byla zamítnuta z důvodu ,,mechanického poškození zákazníkem". Požadovala jsem vysvětlení, kde velmi neochotné prodavačky mi boty vrátily i s reklamačním listem, že tam mám adresu a mám si sama zjistit, proč a jak, že nejsem jediná, komu nebyla reklamace uznána....Razítko s adresou bez telefonního čísla nebo emailu, tak jsem požadovala tyto kontakty, to jsem si asi dovolila moc, prý si mám vše zjistit na internetu, že oni taky žádný telefon na prodejnu nemají, prý tam mám adresu a odešli, už se se mnou nebavily. Po zjištění informací dle IČ jsem zjistila, že kontakt je na jakéhosi pána vietnamské národnosti, též kontakt bez telefonního čísla, bez emailu. To už je podezřelé, kde není telefon ani email v dnešní době. Neochota prodavaček na prodejně, s takovýmto jednáním jsem se dosud nesetkala.


Produkt

Dámská obuv 001442 # 1425 - 399,-Kč


Požadované řešení

Vyměnit zboží v této prodejně už po těchto zkušenostech nehodlám, upřednostňuji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2014 15:38, před 11 lety

Smluvním partnerem spotřebitele je prodávající, ten také odpovídá za bezvadnost zboží. Pokud prodávající zamítá reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí zboží, měl by prokázat, že věc při převzetí vadná nebyla, jinak se to dle § 616 odst. 4 zák.č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, předpokládá.
Pokud prodejce tuto skutečnost neprokáže, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek. Znalec by se měl v posudku zabývat existencí a povahou vady. Jestliže z posudku vyplyne závěr, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:45, před 10 lety

Společnost OK. shop s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.