Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již asi po páté jsem žádala o celkovou změnu služeb na O2. Manžel, na kterého byly služby vedeny v listopadu zemřel, od prosince urguji změnu správce a hlavně odběratele služeb. Je úžasné, že mi poslali dva emaily se změnou kontaktní osoby, ale na "Moje O2" byly služby stále vedeny na manžela.
Dne 5.12.20108 jsem vše vyřídila na pobočce v Třebíči (alespoň to tak vypadalo), v lednu jsem se podívala na "Moje O2" - vše špatně!
Faktura za prosinec také nebyla změněna, takže je vše vedeno na zemřelého manžela, přičemž na faktuře moje IČ!!!
25. 1. 2019 jsem 2x chatovala s „Guru", první slečna jen tak mi ukončila chat a druhá neustále psala moment strpení (já opravdu nemám čas na "moment strpení"). Mluvila jsem s operátorkou, která mi řekla, že musím na pobočku (nebudu sedět další hodinu na pobočce, kde se nic nevyřeší), když jsem chtěla mluvit s někým kompetentním, tak mi po špitání s kolegyní oznámila, že mě nikam nemůže (spíš nechce) přepojit.
Faktura za služby O2 psaná na zemřelého manžela s mým IČ je samozřejmě neplatná a nemůžu ji dát do účetnictví, nicméně jsem ji zaplatila a čekala, že se něco pohne.
Dne 1. 2. 2019 jsem byla opět na pobočce, už to vypadalo, že je vše vyřešené, ale opět nic.
Téměř denně telefonuji na pobočku O2 , neustále jsem utvrzována v tom, že je vše v řešení, ale nic se neděje.
19. 2. 2019 mi přišlo na email „Zamítnutí reklamace“ – tak nevím, co mám víc podniknout v jednoduchém přepsání smlouvy ze zemřelého manžela na mě.
Celkový převod služeb ze zemřelého
Přepsání smlouvy na pozůstalou manželku
|
Tweet |
Ve smluvních podmínkách operátora, konkrétně v čl. 10. Ukončení Smlouvy je stanoveno pro případ úmrtí spotřebitele následující podmínky ukončení smluvního vztahu: "Úmrtím spotřebitele bude Smlouva ukončena. Úmrtí je třeba věrohodně doložit na Kontaktních místech. Dohodne-li se oprávněný dědic s O2 na užívání Služeb, případně využívá-li aktivně Služby i po smrti, přechází tím na něj účastnický vztah k dané Službě."
Pěkný den,
váš nesouhlas s řešení reklamace a požadavek na prověření vzniklé situace předávám našim specialistům.
Ti vše prověří a budou vás opětovně kontaktovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
z O2 mi přišlo toto:
Věc: Reakce na nesouhlas s vyřízením reklamace
Vážená paní Kucharová,
reaguji na Váš nesouhlas s vyřízením reklamace vyúčtování za služby využívané v období 1. 12. 2018 – 31. 1. 2019 u služeb číslo stanice číslo 8000629008, 8040104002 a 702 021 094.
Připomínám, že Vaše reklamace č. O5GDGFM byla vyřízena e-mailem ze dne 19. 2. 2019.
Toto vyřízení bylo správné a dovoluji si na něj odkázat.
Změnu odběratele služeb je možné provést na základě převodu účastnictví, který se podepisuje v našich prodejnách. Následně jsou služby převedeny novému odběrateli a řádně jsou pak faktury vystavovány. Vyúčtování u pana Kuchara bylo vystavováno správně. Formuláře evidujeme z data 1. 2. 2019.
To, že se na faktuře u pana Kuchara zobrazovala Vaše IČ je chyba na straně naší společnosti, za kterou se omlouváme. Náprava se sjednává tak, že je proveden přepis na správné údaje do doby, než byly služby převedeny. V případě zájmu o tuto opravu nás, prosím, kontaktujte.
V souvislosti s doložením úmrtního formuláře ze dne 20. 2. 2019 je řešena pohledávka na našem speciálním oddělení. O vyřízení pohledávky budete informována.
Vážená paní Kucharová, věřím, že mou odpověď přijmete s pochopením.
S pozdravem
Petr Moravec
Supervizor pro Reklamace
O2 Czech Republic a.s.
Je smutné, že firma jakou je O2 odrazuje zákazníky svým jednáním.
Faktury za zemřelého manžela jsem zaplatila (i ty špatně vystavené).
Na mé faktuře (již správně vystavené) za měsíc únor 2019 byl samovolně navýšen objem dat ( mobilní data vůbec nepoužívám), takže předpoládám, že je to opět nějaký "omyl" a bude napraven.
Do "Moje O2" se nemohu přihlásít, protože mi to hlásí, že můj e-mail neexistuje.
Mám pocit, že si ze mě firma O2 dělá legraci a zkouší, co vydržím. Opět jsem tuto situaci dne 10.03.2019 reklamovala na O2,ale zatí se nikdo neozval.
--
Hana Kucharová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den,
vaši reklamaci obnovy dat evidujeme vyřízenou ze dne 4. 3. 2019. Vyjádření vám bylo posláno písemně poštou. Po tomto datu jsem již nedohledala podanou reklamaci týkající se obnovy dat. V případě, že jste podávala další podnět k již vyřízené reklamaci, doplňte nám prosím podrobnosti, jakým způsobem to bylo. Zmiňujete datum 10. 3. 2019.
Ohledně přihlášení do Moje O2 nás prosím kontaktujte přímo na email info@o2guru.cz, abychom s vámi mohli přihlášení dořešit. Budeme potřebovat doplnit telefonní číslo služby, pro ověření vaše IČ a datum narození a kontaktní email. Do emailu prosím i doplňte, že se jedná o potíže s přihlášením do Moje O2.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, 10.3.2019 jsem posílala e-mail na adresu mojeo2@o2.cz a reklamovala jsem navýšení objemu dat, nikdo na to nereagoval.
Písemné vyjádření od Vás jsem od Vás neobdržela žádné.
S pozdravem
Hana Kucharová
Dobrý den,
emailová schránka mojeo2@o2.cz slouží pouze pro zasílání vyúčtování z naší strany, ne pro podání reklamace nebo řešení jiných požadavků. Děkuji za pochopení.
Prosím pošlete nám zmíněnou reklamaci z 10. 3. 2019 na email info@o2.cz a připojte i vaše IČO pro ověření. Vyjádření vám znovu pošleme.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, takže je to znovu dokola, vás "guru" mi napsal, že musím na pobočku, to by bylo již po třetí, ve stejné věci. O tom, že mám navýšen mobilní data ani slovo. Děláte si ze mě legraci?
Dobrý den,
řešíme již spolu vše prostřednictvím emailu. Mrzí mě to, ale pro dořešení dokončení registrace a přístupu do Moje O2 je potřeba se zastavit osobně na některé z naších prodejen.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, myslím si, že by bylo od Vás korektní, kdyby mi někdo z pobočky v Třebíči zavolal, domluvil si se mnou schůzku, měl vše nachystané a já to přišla (již po čtvrté) jen podepsat.Opravdu nemám čas sedět zase hodinu na prodejně a čekat jestli "se to povede". Hana Kucharová
Dobrý den,
na naší prodejně si můžete dopředu rezervovat termín schůzky se specialistou pro podnikatele. Požádám vás, abyste si termín rezervovala přes tuto stránku: www.o2.cz/osobni/prodejny/trebic/328-karlovo-namesti-43.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
takže jsme se vrátili zpět na začátek a nic se nevyřešilo. O problému s navýšením objemu dat se už ani nezmiňujete. Žádala jsem Vás, aby se mi někdo z pobočky ozval s tím, že mám vše nachystané a můžu to přijít (již po čtvrté) podepsat, taky nic. Takže opět obrovská ztráta času a dopisování o ničem.
Je lehce doložitelné, že jsem se dne 5.12.2018 na pobočce v Třebíči vše snažila vyřešit, včetně odevzdání úmrtního listu manžela, takže s Vámi řeším jeden jednoduchý přepis již 4 měsíce !
Celou naši konverzaci včetně emailů předávám na Českou obchodni inspekci k posouzení a pořadu Černé ovce, se kterým již komunikuji.
Hana Kucharová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
je mi líto, zaměstnanci na naších prodejnách řeší primárně požadavky zákazníků, kteří se na prodejnu dostaví osobně. Nemají možnost vás kontaktovat telefonicky a domluvit si s vámi schůzku. Uváděla jsem vám, že si můžete rezervovat termín schůzky se specialistou pro podnikatele přes tento odkaz: www.o2.cz/osobni/prodejny/trebic/328-karlovo-namesti-43 a následně se v daný termín zastavit na naší prodejně.
Dále jsem vás žádala o znovu zaslání vaší reklamace obnovení dat z 10. 3. 2019 na email info@o2guru.cz, kterou jste zmiňovala. Tato reklamace nám však nepřišla. Poslala jste ji předtím na adresu, která slouží pouze pro zasílání vyúčtování z naší strany. Váš předchozí podnět k obnově dat byl vyřízen dne 4. 3. 2019 a rovněž podnět týkající se převodu smlouvy.
V případě, že s vyjádřením k oběma reklamacím stále nesouhlasíte, je potřeba uvést konkrétní důvody případně nové skutečnosti k novému přezkoumání.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: stížnost předávám dál