Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#30819Nevyúčtování dodávky plynu za rok 2018 a zvýšení záloh

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2019, před 6 lety

Milan Ježil

Znění stížnosti

Jelikož mi dosud nepřišlo vyúčtování za plyn,obracím se o pomoc k Vám.

18.12.2018 jsem se prvně obrátil na infolinku,kde mi slíbili vyřízení.
9.1.2019 jsem opět volal na infolinku,kde jsem mluvil s paní R.V, která mi sdělila,že vše předává k dořešení na reklamační oddělení.31.1.2019 jsem psal na email p.V.,která mi odepsala,že vyúčtování obdržím v následujícím týdnu.Jelikož vyúčtování nepřišlo,napsal jsem to na email p.V. Odpověděla mi,že to předává na reklamační oddělení.To už jsem si myslel,že si ze mne dělají blázny.Opět jsem jí odepsal 11.2.2019 s tím,že už mi toto jednou řekla v telefonickém hovoru a zda mi tedy může poslat kontakt na někoho,kdo to má na starost a vše vyřídí.Odpovědi jsem se už nedočkal a od té doby už mi ani neodepsala.Každý rok mám spotřebu plynu skoro stejnou,ve smlouvě fixní cenu a přesto zvýší zálohu.Každý rok mi přitom vracejí přeplatek.Až zde,na stránkách dTest-vaše ztížnosti zjistím,že nejsem sám,kdo má tyto problémy.Proto bych rád i ukončil spolupráci se Stabil Energy i když mám smlouvu do roku 2022.Milan Ježil.


Požadované řešení

Vyřízení veškerého vyúčtování a ukončení smlouvy se Stabil Energy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2019 12:13, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.

Spotřebitel si také smluvně mohl sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.

Stanovení výše záloh u dodavatelů energií má svoje pravidla, které by měla být ze strany dodavatele dodržována. V ustanovení § 11a odst. 9 zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon), je stanoveno: "Uplatňuje-li držitel licence na obchod s elektřinou, obchod s plynem, výrobu elektřiny, výrobu plynu nebo dodavatel tepelné energie zálohové platby na dodávku elektřiny, plynu nebo tepelné energie, stanoví zálohové platby nejvýše v rozsahu důvodně předpokládané spotřeby elektřiny, plynu nebo tepelné energie v následujícím zúčtovacím období."

Z výše uvedeného vyplývá, že má dodavatel povinnost brát v potaz důvodně předpokládanou spotřebu energie, která zpravidla vychází ze spotřeby za předchozí srovnatelné období.

V případě sporu s dodavatelem má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2019 12:52, před 6 lety

Dobrý den pane Ježil,
Vaše vyúčtování bude po urgenci vystaveno v průběhu následujícího týdne. K věci týkající se ukončení smlouvy s naší společností. Na základě sms Vám zaslané o zvýšení zálohových plateb Vám byla zaslaná informace ohledně postupu při nesouhlasu s navýšením zálohových plateb, této možnosti jste nevyužil.
S pozdravem Stabil Energy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2019 14:25, před 6 lety


Milan Ježil

Dobrý den,v průběhu následujícího týdne opět nic nepřišlo.Podle toho co tady čtu od jiných zákazníků,si děláte z lidí blázny.Dotazoval jsem se na Energetickém regulačním úřadu,kde mě zdělili,že nedodání vyúčtování z Vaší strany je porušení smlouvy.Jestli do týdne nepřijde vyúčtování,zasílám Vám písemnou výpověď smlouvy(porušení z Vaší strany),stav plynoměru a žádost o konečné vyúčtování.Dále podám stížnost na ERÚ a ČOI.
Milan Ježil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 15:00, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2019 08:13, před 6 lety

Dobrý den pane Ježil,
dle informací ze systému Vám bylo vyúčtování zasláno poštou. Prosím o informaci, zda jste jej v pořádku obdržel.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2019 19:27, před 6 lety


Milan Ježil

Dobrý den.vyúčtování jsem obdržel.Nyní čekám na vrácení přeplatku,který je splatný do 18.3.2019.Milan Ježil

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2019 08:59, před 6 lety

Dorbý den pane Ježile,
přeplatek již musíte mít připsaný na Vašem bankovním účtě. Dle informací z banky Vám byl již odeslán.
S pozdravem
Stabil Energy

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2019 19:42, před 6 lety


Milan Ježil

Přeplatek přišel na účet 4 dny po datumu splatnosti.Milan Ježil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2019 08:21, před 6 lety

Dobrý den, situaci tedy můžeme pokládat za vyřešenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.