Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, i já přidávám svou stížnost na společnost About you. Dne 17. 1. byla na adresu společnosti doručena zásilka s vráceným zboží v v celkové hodnotě 11 147 Kč. Od společnosti mi nebyly do této chvíle vráceny peníze. V emailové komunikaci, kterou s ní udržuji denně od 4.2., mi není ochotna a schopna sdělit, zda peníze již byly odeslány a na jaký účet. Mohlo se stát, že jsem zadala špatné číslo IBAN, avšak nemohu situaci řešit, když nevím, zda částka za vrácené zboží již byla poukázana a kam nebo peníze odeslány prozatím nebyly. Operátoři se v emailové komunikaci stále jen žádají o trpělivost.
Prosím o rychlé řešení.
Kabát Budhha, kabát Esprit, 2x kabát Nakenato
Přeji si vrátit peníze.
V případě, že jsem nedopatřením zadala špatné číslo IBAN, prosím, aby mi společnost byla nápomocna v jejich zpětném zaslání na jejich účet a následné přeposlání na můj osobní účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Vzniklá situace nás velice mrzí. Prověřili jsme situaci, a bohužel peníze nebyly po zadání bankovích údajů do systému pani Gomárové zaslány hned, jako v obvyklých případech, ale byly odeslány se zpožděním, za což se hluboce omlouváme.
Chybu plně uznávame a rádi pani Gomárové v soukromé komunikaci poskytneme důkaz o převodu.
V případě dotazů jsme kdykoliv k dispozici.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Dobry den,
prosim o poskytnuti dukazu o prevodu v soukrome komunikaci.
Jelikoz mi aktualne byla vracena jen cast dluzne castky, prosim o zaslani zbylych penez na muj ucet!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den, pani Gombárová,
na email jsme Vám zaslali potvrzení o převodech. V případě dotazů, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
doklad o prevodu byl jiz bezpredmetny,nebot se tykal zaslani penez na puvodni cislo uctu. Nyni stále cekam na zaslani penez na aktualni ucet,ktery jsem spolecnosti uvedla jiz 20.2.
a na ktery mi jiz cast platby byla zaslana. Nyni jiz sest tydnu stale cekam na zbylou castku!
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.