Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na konci června jsem vypověděl členství a placenou službu e-mailem se všemi náležitostmi jako e-mail přihlášení, svůj kod, uživatelské jméno. Nedostal jsem žádnou odpověď a tak jsem požádal o odpověď dne 7.8.2018. 19.8.2018 jsem dostal odpověď, že členství nebylo zrušeno, protože jsem nedodržel termín 6 týdnu před datem expirace a že budu muset zaplatit do konce roku. OK, jenomže dnes mně bylo stržena další částka na nové období. Což považuji za záměrné matení zákazníka. Již v odpovědi na poslední e-mail jsem jasně dal najevo svoji vůli s vymazáním dat, navíc jsem ani nedal souhlas se shromažďováním svých údajů po změně nařízením o GDPR. Tedy se cítím neoprávněně evidován a neoprávněně si strhává C-date poplatky.
Premiové členství, placená služba na 6 měsíců
Řádné ukončení členství včetně prémiové služby, vymazání profilu a veškerých dat a již žádné e-maily s nabídkami.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.