Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem Sound Bar LG SK6F a byl mi dodán starší model LG SK6. Dodaný manual
je ke správnému typu. Prodejce tvrdí, že jsou schodné a odmítá výměnu. Číslo souhlasí, ale nový typ s dovětkem "F" je vylepšen.
Po neustálém písemném dohadování přestal úplně komunikovat a nereaguje.
Děkuji, Hlavová Eva
Objednaný Sound Bar LG SK6F, špatně dodaný LG SK6 Model: DA-38A25
Výměna za mnou objednaný typ
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Spotřebitelka zaslala následující text:
"Dobrý den, ráda bych se zeptala, v jaké fázi je jednání s firnou.
Děkuji, Hlavová Eva"
Společnost byla o podané stížnosti informována a v současné chvíli je dán prostor pro její vyjádření. Společnost se prozatím k podané stížnosti nevyjádřila.
Vážená paní Hlavová,
tvrzení, že jsme přestali komunikovat se nezakládá na pravdě. Vedli jsme s vámi rozsáhlou komunikaci a rádi budeme pokračovat, abychom se dobrali k úspěšnému dořešení vaší záležitosti. Jako doposud, komunikovat budeme s vámi napřímo, nikoli veřejně prostřednictvím veřejného portálu.
s pozdravem,
vaše Apollos.cz
Spotřebitelka nás informovala, že je již vše v pořádku a došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.