Společnost


Apollo Multimedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30823Dodaný jiný typ zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2019, před 6 lety

Eva Hlavová

Znění stížnosti

Objednala jsem Sound Bar LG SK6F a byl mi dodán starší model LG SK6. Dodaný manual
je ke správnému typu. Prodejce tvrdí, že jsou schodné a odmítá výměnu. Číslo souhlasí, ale nový typ s dovětkem "F" je vylepšen.
Po neustálém písemném dohadování přestal úplně komunikovat a nereaguje.


Děkuji, Hlavová Eva


Produkt

Objednaný Sound Bar LG SK6F, špatně dodaný LG SK6 Model: DA-38A25


Požadované řešení

Výměna za mnou objednaný typ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 10:39, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 17:40, před 6 lety

Spotřebitelka zaslala následující text:
"Dobrý den, ráda bych se zeptala, v jaké fázi je jednání s firnou.

Děkuji, Hlavová Eva"

Společnost byla o podané stížnosti informována a v současné chvíli je dán prostor pro její vyjádření. Společnost se prozatím k podané stížnosti nevyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2019 11:39, před 6 lety

Vážená paní Hlavová,
tvrzení, že jsme přestali komunikovat se nezakládá na pravdě. Vedli jsme s vámi rozsáhlou komunikaci a rádi budeme pokračovat, abychom se dobrali k úspěšnému dořešení vaší záležitosti. Jako doposud, komunikovat budeme s vámi napřímo, nikoli veřejně prostřednictvím veřejného portálu.
s pozdravem,
vaše Apollos.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 14:30, před 6 lety

Spotřebitelka nás informovala, že je již vše v pořádku a došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.