Společnost


CREDITEXPRESS Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30831Neadekvátní poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2019, před 6 lety

Gabriela Sixtová

Znění stížnosti

Dobrý den,v lednu nám skončila smlouva se společností Xenergie a přišlo vyúčtování,které jsme reklamovali.Poté přišlo nové vyúčtování které bylo splatné 25.1.2019-které jsme zapomněli zaplatit. První upomínka přišla 5.2. a byla splatná 16.2.19-v tuto dobu jsme byli na horách a vrátili se 19.2. a následující den jsem našla tuto upomínku, kterou jsem chtěla zaplatit- dnes přišla vymáhací sms od Creditexpressu , kde je dlužná částka s poplatkem 400,-Kč a poplatek Creditexpressu 1.500,-Kč za 5 dní po upomínce,aniž by přišlo nějaké upozornění.


Požadované řešení

Neadekvátní poplatek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 09:59, před 6 lety

K nákladům na vymáhání pohledávky se již v minulosti vyjádřil Nejvyšší soud ČR v rozhodnutí se sp. zn. 32 Cdo 1733/2008 tak, že věřitel nemá z titulu náhrady škody vůči dlužníku právo na zaplacení odměny, kterou uhradil inkasní společnosti za vymožení podstatné části jeho pohledávek za dlužníkem.

Jelikož se jedná o právní vztah mezi podnikatelem a spotřebitelkou, náklady, které postupníkovi (inkasní společnosti) vznikly v souvislosti s vymáháním pohledávky, musí postupník také přesvědčivě vyčíslit a prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.