Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den Vážení !
Toto cestou Vás prosím o pomoc v uznání reklamace z hora uvedenou firmou.
V roce 2017 a to 17.05. jsme si od této firmy zakoupili koženkovou sedací soupravu "MARK",na kterou byla z Naší strany podanná reklamace v měsíci Listopadu roku 2018, mohu doložit E- mailovou korespondencí.Tato sedací souprava vykazuje praskliny do sedmi milimetrů a to ve švech,avšak dodavatel Nám nehodlá v žádném případě uznat tuto reklamaci.Ze začátku uváděli, že bude provedena výměna a pak změnili své rohzhodnutí. proto Vás prosíme o pomoc, protože už navíme jak dál.
Děkuji za pomoc Fiurášek Rudolf
Koženková sedací souprava černé barvy do tvaru písmene L
Neustále požadujeme od dodavatele o provedení expertýzi skutečného stavu a, že nejdede v žádném případě o mechanické požkození, jak uvádí dodavatel. Trváme na výměně sedací soupravy.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.