Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem náušnice dne 14.12.2016 , náušnice již 1x na reklamaci(upadl zobacek na zapinani) pritom minimalne pozivane, s vodou v kontaktu NE!, na noc sundavane vzdy! Nausnice opraveny. Vse ok. Za chvili stejny problem, ulomeny zobacek- podána reklamace v 2 -lete zarucni lhute.Nemam do Zl.casto cestu, takze mesic po zjisteni vady na nausnicich jsem reklamovala znovu,cca 2018-12-2 jela jsem s tim, ze zbozi jsem stihla vyreklamovat do zarucni doby. Zadala jsem pouze znovu opravu,nic vice. Dnes jsem mela cestu do OC Čepkov. Pani mi předala zamitnuti. Říkám dobře, chápu to, vim jako to chodi, ze se na pani nezlobim( pracuji jako prodavačka s obuvi a reklamace mam na dennim poradku, ale takove jednani bych si dovolila jednou a letela bych)
Jeste pri podpisu mi pani rika, ze takovou cmaranici si tam mohla udelat sama( rikam,ze tohle je proste muj podpis, ze se jinak nepodepisi) uz to krajne neprofesionalni. Sla jsem pryc, vratila se slusne pozadat o reklamacni zapis, v pripade, ze bych chtela reklamaci nadale řešit- coz je bezna praxe, je povinnosti prodejce mi poskytnout reklamacni soupis- at uz kopii. Pani prodavacka mi sdelila, ze mi jej neda. Do toho se druha prodavacka( mladsi,okolo 45-50 let, neprijemna) mi vysmala do obliceje ze mam nausnice z roku 2016 a ze ted mam rok 2019, tak ze co jako vubec chci.( Svym projevem(budto nekam spechala, nebo si s druhou prodavackou potrebovala neco osobniho vyresit) stala z druhe strany pultu s penezenkou v ruce..mi davala najevo, at uz vypadnu, ze na me nema cas.
Byla jsem tam s kamaradkou, ae kterou pracujeme ve stejne firme. Lide reklamuji obuv doslova, smradlavou,plesnivou, od bahna cokoliv, vzdy jednam slusne( myslet si mohu sve). Ale tohle bych si nedovolila. A to je nam 25 let. Pani prodavacka by mela se zamysler nad svym chovanim k zakaznikum. Otřesné.
Oprava zbozi v 2- lete zaruce.
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."
Nebylo-li písemné potvrzení o zamítnutí reklamace vydáno, může se spotřebitelka obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Písemné potvrzení o zamítnutí reklamace a jeho odůvodnění je pro spotřebitele důležité pro případné znalecké zkoumání vady výrobku a rozporování důvodů zamítnuté reklamace. Pokud by totiž případný znalecký posudek ukázal, že vada nebyla v rámci reklamace posouzena správně, může spotřebitel odstoupit. Byl by totiž rozporován způsob vyřizování reklamace, která byla uplatněna včas, tj. nemělo by význam, že již uplynula doba 24 měsíců od převzetí náušnic při jejich zakoupení.
Dopis s výzvou k řešení stížnost, který jsme zaslali společnosti se vrátil nedoručený. Vzhledem k tomu, že společnost nelze oslovit ani elektronickou cestou, jsme bohužel nuceni stížnost uzavřít. Spotřebitelka se má možnost obrátit na Českou obchodní inspekci (viz naše úvodní vyjádření).