Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Datum: 20. 12. 2018 9:22:52
Přijetí reklamace REK18-04995
uznali jsme Vaši reklamaci, které bylo přiřazeno číslo REK18-04995.
Reklamované zboží: 1ks Svůdná krajková podprsenka Kim - Černá - S (339.00 Kč)
1ks Dámská krajková podprsenka Sheri - Černá - S (99.00 Kč)
1ks Krajkový bralet top Anya - Černý - S (139.00 Kč)
1ks Poštovné (86.00 Kč)
Celkem: 663 Kč Důvod reklamace je: ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY Požadoval/a jste: Vrácení peněz do 14 dní Vyřešeno jako: Vrácení peněz do 14 dní
Vaše reklamace byla uznána.
Přijetí reklamace REK18-04995 uznali jsme Vaši reklamaci, které bylo přiřazeno číslo REK18-04995. Reklamované zboží: 1ks Svůdná krajková podprsenka Kim - Černá - S (339.00 Kč) 1ks Dámská krajková podprsenka Sheri - Černá - S (99.00 Kč) 1ks Krajkový bralet top Anya - Černý - S (139.00 Kč) 1ks Poštovné (86.00 Kč) Celkem: 663 Kč Důvod reklamace je: ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY Požadoval/a jste: Vrácení peněz do 14 dní Vyřešeno jako: Vrácení peněz do 14 dní Vaše reklamace byla uznána.
Telefon mají nedostupný a na emaily už nikdo nereaguje. Od 20.12.18 čekám na vrácení peněz z uznané reklamace.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.