Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupení mobilního telefonu manželce. Po nainstalování Facebooku a Messangeru se mobil začal zpomalovat. Po nahráni antiviru se objevila hláška s předinstalovaným malwarem. 3x reklamace a pokaždé přehrání SW MT. Žádná zmínka o neuznání reklamace. Po čtvrté kdy, už jsem měl telefon na reklamaci a právo na vrácení peněz za telefon, mi začali najednou psát neuznaná reklamace. Následně se telefon zkratoval a už nejde opravit. Jde mi primárně o to jestli je přehraní SW opravou a tím pádem uznáním reklamace i přesto, že nebyla opravena chyba. Pravděpodobně ano. Ani ČOI mi nebyla schopna odpovědět.
Doogee x5 pro
Vraceni peněz
|
Tweet |
Proč je při reklamaci pokaždé přehrán SW a jaké důsledky na funkčnost telefonu toto přehrání SW má, to je spíše otázka na prodejce, případně servisní střediska. Nejfundovanější odpověď na tuto otázku by podal soudní znalec z oboru informačních technologií.
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat.
Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu, nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.