Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
volal jsem operatorovi aby mi zrusil vsechny dosavadni baličky a sluzby za ktere by mi byl strezen kredit protoze jsem si zakoupil vasi limitovanou edici dobijeci karty ktera slibovala data navic.....operator potvrdil ze vsechny sluzby zrusil a pri pripojeni k datum mi nebude uctovano nic z predeslych baličku a predplacenych sluzeb.... ujistil me a ja s duverou ve vasi spolecnost zapnul data kde se mi okamzite strhly penize za sluzby ktere operator tvrdil ze vypnul TRVAM na VYSVETLENI...........DEKUJI
kredit
RADIKALNI RYCHLE ŘEŠENENÍ KOMPENZACE A OMLUVA! JESTLI FIRMA S VASIM JMENEM MA TAKOVETO OPERATORY TAK MATE OPRAVDU VELKY PROBLEM SE ZAMESTNANCI.................
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Bajnare,
účtování služeb a odečítání kreditu na Vašem telefonním čísle rádi zkontrolujeme, když nám napíšete přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.