Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#30843Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2019, před 6 lety

Michal Vařeka

Znění stížnosti

Dne 17.11.2018 zakoupena zimní obuv pro dceru za 1.999,-Kč. Na prodejně při zkoušení vše v pořádku. Po prvním nošení cca 1 hodina se objevily velké puchýře. Po zahojení těchto puchýřů, znovu vyzkoušeno a puchýře se objevily znovu. Dáno na reklamaci 27.1.2019. Dne 21.2.2019 reklamace zamítnuta jako neoprávněná. Důvod, nesprávná velikost obuvi, což vylučuji. Dcera má 16 let a správnou velikost obuvi si umí vybrat a vyzkoušet. Volal jsem na linku firmy Baťa a chtěl jsem se zeptat na další možnosti, ale zde mi bylo sděleno , že už nemám na nic nárok a můžu se pouze obrátit na soudního znalce nebo ČOI.


Produkt

Dámská obuv zn. Weinbrenner


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 08:26, před 6 lety

Podle ustanovení § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá za to, že se věc hodí k účelu, který pro její využití prodávající uvádí, nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá.

Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že obuv nebyla vadná při převzetí, nebo naopak k prokázání skutečnosti, že si vadu sám způsobil spotřebitel.

Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, doporučujeme zkonzultovat záležitost se soudním znalcem a případně si nechat vypracovat znalecký posudek, pokud je přesvědčený, že se o vadu jedná. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 08:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.