Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14. 1. 2019 jsem byla nucena vrátit dodaný prošívaný, růžový kabát v ceně 995,- Kč. Protože i když jsem objednávala větší velikost tak byl malý a musela jsem jej vrátit. Doposud mně nebyly vráceny peníze. Jsem důchodkyně a každá koruna je pro mě dobrá. Kabát, nebo bundu, jsem objednávala přes internet- Pošta zdarma v měsíci prosinci.
Malá velikost
Prosím o vrácení peněz.
Předem děkuji za vstřícnost a kladné vyřízení.
K. Ogrodníková
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace.
Prosíme Vás o zaslání čísla Vaší objednávky na náš email.
Poté s Vámi vše dořešíme.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.