Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#30845Nevrácení financí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2019, před 6 lety

Květoslava Ogrodníková

Znění stížnosti

14. 1. 2019 jsem byla nucena vrátit dodaný prošívaný, růžový kabát v ceně 995,- Kč. Protože i když jsem objednávala větší velikost tak byl malý a musela jsem jej vrátit. Doposud mně nebyly vráceny peníze. Jsem důchodkyně a každá koruna je pro mě dobrá. Kabát, nebo bundu, jsem objednávala přes internet- Pošta zdarma v měsíci prosinci.


Produkt

Malá velikost


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz.
Předem děkuji za vstřícnost a kladné vyřízení.
K. Ogrodníková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 09:22, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2019 08:09, před 6 lety

Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace.
Prosíme Vás o zaslání čísla Vaší objednávky na náš email.
Poté s Vámi vše dořešíme.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 08:22, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2019 20:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2019 20:15, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.