Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Pan Thomas Marshall jako prodejce nebo jakou funkci vykonává se mnou komunikoval opravdu tristním stylem,kde mě když už komunikoval emailem předal pouze strohé informace,že vše najdu ve VOP,ale VOP stránek www.esko.cz,kde jsem zboží zakoupil,jsou sepsané tak,aby z nich nic nevyplývalo..
Telefon na webových stránkách jsem zkoušel 10x a nikdo se mi neozval.
Jelikož jsem se dočetl,že nejsem zdaleka jediný,kdo má problémy s touto společností,vracel jsem zboží zpět na dobírku,aby měl aspoň špatně zaslané zboží u sebe než přijít komplet o vše.
Předávám podmět na ČOI a budu žádat peníze zpět!
Nekupovat..snad se k tomuto článku dostanete dříve,než budete řešit obdobný problém:(
objednávka číslo 13.15403
Vrácení peněz za špatně doručené a zároveň nedoručené zboží z objednávky
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.