Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 16.1.2019 jsem si za 149,- zaplatil prémium členství na zkušební dobu na seznamce be2.cz. Dne 20.1.2019 jsem zjistil, že se mi odečetlo 2247kč z účtu. Odeslal jsem tedy ihned na tyto všechny adresy: (collections@be2.com; michal.hlavacek@be2.com; Zakaznickyservis@academic-singels.cz; Zakaznickyservis@be2.cz)
email s přílohou o výpovědi VIP členství, zrušení souhlasu o poskytování osobních údajů, deaktivaci a smazání profilu. Nicméně mi došla pouze automatická odpověď, že mají na vyjádření 5 dnů a email poslaný na michal.hlavacek@be2.com mi to hned zpětně poslalo automatickou zprávu, že email nebylo možné na uvedenou adresu doručit!! Nyní čekám na vyjádření společnosti a potvrzení o ukončení VIP členství - tím pádem již žádné poplatky a zrušení profilu.
Seznamka
Žádám neprodlené zrušení VIP členství na seznamce be2 a smazání všech uživatelských a osobních dat. Děkuji
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
včera mi odpoledne ještě došel email ze zákaznického servisu, ve kterém mě informujete o tom, že mé Premium členství na be2 bylo již vypovězeno a bude ukončené 20.5.2019. Doufám že do uvedeného data i po něm mi nebudou strženy další peníze!
Děkuji
PS: Na Vaši uvedenou adresu se nejde dopsat.. zkoušel jsem ji ještě před tím, než jste ji sem uvedli, okamžitě dojde automatická zpráva, že na uvedenou adresu nemohl být email odeslán.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.