Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30850Hypoteční úvěr - dokonření závěrečné zprávy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2019, před 6 lety

pavel lust

Znění stížnosti

Dobrý den. Mam u Vás hypoteční úvěr od roku 2014. Řádně splácím. Tento úvěr není moc výhodný. Úvěr byl na rekonstrukci v hodnotě 972 000Kč. Z toho si banka vzala 28000 Kč na pojištění splácení úvěru + odhad 5500Kč + 7x 12000-13000 Kč. obhlídka a nakonec mi jste mi celý úvěr nedoplatili asi kolem 50000Kč. Poslední 2 obhlídky jste mi neproplatili a teď mně kontaktovala asi po 3 letech pani Ježková, že nemam uzavřenou konečnou zprávu která by měla být minimálně 95% ale po poslední obhlídce 19.2.2019 je na 89 %. Jednotlivé body rekonstrukce jsou splněny na 100%, ale v jednom bodu, což je fasáda nemovitosti je jen 10%. Za poslední půl rok jsem do nemovitosti vloži cca 280000Kč, do položek které nebyly ve původní zprávě vypsány, jako je jsou nové odpady a voda, nové vnitřní dveře atd. Cena nemovitosti samozřejmě stoupla a fasádu jsem se rozhodl neopravovat, ještě dobrý stav. Část peněz z úvěru + vlastní výdaje jsem tak prostavěl na jiné nutné stavební položky. Pan odhadce je velmi nápomocný, což se o pani Ježkové říci nedá, ta jede svoje tabulky a řešení nehledá, s tím prý nemůže nic dělat. Teď mi banka chce zvednout úroky za nedodržení závěrečné zprávy 89%/95%. Upřimně s Vaší bankou jsem spokojen - mam u Vás od konta po platební karty vše, nerad bych tentu úvěr přefinacovával s jinou bankou. Kvůli jedné položce, kterou jsem se už od začátku rozhodl neopravovat a peníze vložit do důležitějších oprav. Při odhadu 22.11.2013 cena nemovitosti 900000Kč, tržní hodnota po dokončení 1 740 000Kč. Dnešní hodnota je samozrejmě daleko vyšší, okolní baráky se v této lokalitě prodávají přes 3 000000Kč.Byl bych velice rád kdyby se to vyřešilo v zájmu nás všech.


Produkt

hypoteční úvěr č.2151721


Požadované řešení

Chtěl bych vše vyřešit v zájmu nás všech, kvůli jedné položce mně dusit a zvedat úroky a hrozit pokutami, když řádně splácím, mi připadá velice nevhodné a nerad bych Vaši banku opouštěl, když jsem s ní spokojen, Děkuji za Váš čas


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 15:56, před 6 lety

Financování rekonstrukce pomocí hypotéčního úvěru se bude řídit zejména sjednanou smlouvu (součástí které jsou i obchodní podmínky). V daném případě nevíme, jaké konkrétní podmínky čerpání hypotéky byly mezi stranami sjednány, nicméně vždy je možné se s bankou dohodnout. Banka by navíc měla mít zájem na vstřícném přístupu ke svým klientům.

Od 1. února 2016 se rozšířila působnost finančního arbitra rozhodovat spotřebitelské spory na všechny úvěry, tedy i spory z hypotečních úvěrů. Spotřebitel tak má možnost obrátit se na tento úřad. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 08:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.