Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.1.2019 jsem zaplatila 339 korun za halenku. Č.zakazky 1190100837. Pokud nebude příští týden dodana kontaktuji pořad černe ovce na české televizi.
JITKA Tošovská
Na štĕpnici 269
56206 ústí nad orlicí
Tel.731408079
Psala jsem vám na mailovou adresu, žádna odpověď nepříšla, snazila jsem se dovolat, linka je přetižená
V co nejbližší tobĕ dodat.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle našich informací, Vám byla Vaše zásilka již dodána.
Doufáme, že je tedy již vše v pořádku.
Pokud máte jakýkoliv další dotaz, neváhejte se obrátit na náš email.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.
ATELI Investment, s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Spotřebitelka nám sdělila, že zásilka byla 11. 3. 2019 dodána. Stížnost proto uzavíráme.