Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.1.2019 jsem reklamoval celkově počtvrté z toho potřetí se stejnou závadou notebook. Reklamace byla uznána a bylo mi přislíbeno vrácení kupní ceny. Od té doby jsem již několikrát komunikoval e-mailem s reklamačním oddělením HP. Vždy mi bylo odpovězeno, že bude reklamace zanedlouho vyřešena. V poslední odpovědi mi bylo napsáno, že kupní cena bude vrácena do několika týdnů a to dnes 22.2.2019.Takže dodnes nemám ani notebook ani peníze na nákup nového.
Zařízení: 17-ab202nc (1GM94EA#BCM) , Sériové číslo: 5CD7030LK3; Číslo zakázky: HP10282628
Vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
V případě, že má společnost vracet částku z důvodu odstoupení od smlouvy v rámci reklamačního řízení, pak platí, že celá reklamace má být vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace. V této lhůtě je společnost povinna vyplatit částku spotřebiteli tak, aby s ní mohl skutečně disponovat.
Výše uvedené platí pro případ kupujícího v postavení spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel nám sdělil, že mu byla částka vrácena. Stížnost proto uzavíráme.