Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
měl bych otázku zda se za existenci českých drach jakožto národního dopravce jelo někdy na čas.
Kazdy pátek jedu z Prahy do Jaroměře přes Pardubice a za 2 roky jsem nikdy nedojel bez zpoždění. Dnes se má cesta protáhla o 2 hodiny a nestihl jsem důležité jednání.
Stížnosti jsem vám posílal spoustu a pokaždé od vás dostanu statistiku kde zjistujete jak moc velké zpoždění máte a na této trase ho máte dle vašich průzkumu téměř vždycky.
Co třeba tento problém nějak vyřešit?
Když Vás srovnám s konkurenčními společnostmi ne jen že ony jezdí včas, ale mají řadu dalších výhod.
Chápu že dáváte miliardy politikům aby jste zůstali národní dopravce, ale prosím nechte to místo lepším společnostem. Odpad patří na skládku ne na koleje.
Děkuji
Trasa Praha : Jaroměř přes pce a hk
Nemám miliardové rozpočty. Vy ale jo tak je využijte adekvátně a ne k uplatkum a přestřelenym platum. Řešte problémy nebo mi vraťte peníze. Vaše falešné informace o příjezdu do měst mě stálo už spoustu problémů.
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.