Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
opakovaně se mi stalo, že mi nebyla doručena zásilka i přesto, že jsem byla dome. Dnes na doručenku napsaný čas 18.00 a již jsem zahlídla jen odjíždějící auto v 18:10.
Pan Kimmel se ani neobtěžoval zazvonit a asi jen hodil lístek do schránky. Minulý týden to bylo to samé. Našla jsem jen lístek ve schránce a doma nás bylo pět!!
Když si objednám zboží, tak by se druhá strana měla aspoň obtěžovat zazvoněním, to jinak můžete doručování do ruky zrušit!
|
Tweet |
Pokud je v popisu služby, že doručovatel má zazvonit a pouze v případě, že nikdo neodpoví nebo není doma má vhodit oznámení do schránky, poruší výše popsaným jednáním svou smluvní povinnost a zákazníkovi tak svědčí nejen přiměřená sleva z ceny služby, ale i náhrada škody porušením povinnosti způsobená. V těchto případech je zásadním problémem porušení této povinnosti prokázat.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: