Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#30862Storno mé objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2019, před 6 lety

Martin Hubač

Znění stížnosti

Dobrý den
Objednal jsem u Alzy tablet v ceně 1999 Kč, k objenávce jsem připojil slevový kod, který srazil cenu zboží na 244 Kč s dopravou. Objednávka byla obchodem přijata a následně vyexpedována. Druhý den mi přišla v ranních hodinách sms, že si mám zboží vyzvednout na své pobočce. Vzhledem k tomu, že jsem byl v práci, jsem dostavil pro zboží až ve tři hodiny. Zde mi bylo zděleno, že objednávka byla obchodem stornována, protože kod byl určen na jiný druh zboží (tím pádem neměl fungovat u jiných výrobků) a byl mi prý i doručen mail o zrušení. Ano, mail jsem od nich dostal až ve 12:28 a navíc s jiným číslem objednávky ( mé číslo : 184787255 , číslo v mailu o stornu: 2191114255 ), tudíž mě mail v podstatě nezajímá. Dále vím, že lidem co se dostavili hned v dopoledních hodinách bylo zboží vydáno.
Jak prosím dále postupovat ?
Děkuji za odpověď


Produkt

Tablet Huawei MediaPad T3 7.0 Space Grey


Požadované řešení

Vydání objednaného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 10:43, před 6 lety

V daném případě by bylo potřeba posoudit podmínky akce společnosti. Jestliže spotřebitel měl možnost se seznámit s podmínkami, které podmiňují užití slevy (informace o podmínkách byly přiloženy spolu se slevovým kódem), nemůže se potom domáhat nesplnění závazku z důvodu administrativní chyby (možnosti uznání kupónu systémem společnosti na jiné zboží). Podmínky akce lze najít na stránce: https://www.alza.cz/srotovne-na-herni-konzole-xbox-one

Opačný případ by nastal v momentě, kdy spotřebitel nebyl řádně o podmínkách akce srozuměn (neměl k nim přístup) a akce sloužila pouze k nalákání zákazníků. Takové jednání by mohlo být vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 08:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.