Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 11.2.2019 jsem si založila na seznamce Singles50 uživatelský účet a zaplatila prostřednictvím platební karty poplatek 149 Kč. Dne 13.2. 2019 jsem zaslala společnosti e-mail s žádostí o odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti Singles50 bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Žádost dále týkala zrušení uživatelského účtu a smazání osobních údajů. Součástí e-mailu byla naskenovaný požadovaný formulář pro odstoupení od smlouvy. E-mail jsem opakovaně (17.2.2019 a 20.2.2019)zaslala na dostupné mailové kontakty uvedené na stránkách společnosti i zde v ve stížnostech jiných uživatelů, resp. odpovědích zástupce společnosti, tzn. na maily zakaznickyservis@singles50.cz, michal.hlavacek@be2.com a zakaznickyservis@be2.cz. Bohužel do dnešního dne jsem neobdržela žádnou odpověď.
seznamka
Žádám o zrušení mého Premiového účtu na portále Singles50, jakožto zrušení jakéhokoliv automatického prodlužování. Také požaduji deaktivování mého profilu, vymazání mých osobních údajů z databáze společnosti Singles50 a nepřeji si zasílání dalších nabídek ani jiných e-mailových oznámení.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
přestože jsem na uvedenou e-mailovou adresu posílala svou žádost již 2x (13.2. a 17.2. 2019) učinila jsem tak i dnes.
S pozdravem Kudelová
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.