Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nákup prémiového členství jsem uskutečnil na aplikaci be2 kde je daný jeden měsíc za 39 CZK a přesto mi bylo strženo 156 CZK a dále u jednoho měsíce v aplikaci není udáno jako na webu s 2 měsíčním prodloužením a tak jsem si zakoupil zmínění 1 měsíc který je v aplikaci be2 s dodatkem nejlepší na vyzkoušení a v domněnce že dojde k automatickému obnovení měsíčního členství jsem aplikaci využíval, nedávno jsem platil poplatky na svém elektronickém bankovnictví a našel strženou částku společností be2 2247 CZK okamžitě jsem se podíval na předchozí platbu a zjistil že mě společnost v podstatě okradla již jsem poslal žádost s výpovědí na zakaznickyservis@be2.cz a čekám na vyjádření a i přesto raději píši sem pro lidi kteří v budoucnu budou chtít využívat služeb této společnosti pořádně si vše přečtěte. Nehledě na to že mi nepřišla žádná informace/email o tom že mé prémiové členství přechází z měsíčního na tří měsíční.
v aplikaci be2 - prémiové členství: 1 měsíc 39 CZK s dodatkem "nejlepší na vyzkoušení"
okamžité ukončení prémiového členství a náhradu škody od společnosti be2
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den již jsem přeposlal email který jsem posílal i na zákaznické centrum společně se scinem z aplikace be2 z telefonu kde je částka za měsíční členství 39 CZK a z mého učtu bylo strženo víc, společně s výpovědí pro ukončení členství a nyní čekám na vyjádření.
Spotřebitel doplnil stížnost o následující text, stížnost přeřazujeme na společnost, která má prostor se vyjádřit:
Založil jsem novou stížnost protože k první se již nikdo z be2 nevyjádřil abych tam mohl toto dopsat.
V aplikaci be2 kde jsem si zřizoval plné členství je udajná možnost zrušit prémiové členství, při deaktivaci profilu mě to postupně odkáže na stránku s vyskakujícím oknem kde je doslovně napsáno: mám scrin
Deaktivovat profil (název)
Přejete si svůj profil
deaktivovat?
Deaktivovat profil
Vaše prémiové členství je aktivní.
Předtím než budete moct smazat Váš
profil, musíte Vaše Prémiové členství
zrušit. To můžete provést v sekci Můj
profil/ Vlastnosti.
Toto je celé znění vyskakovacího okénka v aplikaci be2 ale ať hledám jak hledám v záložce Můj profil žádné Vlastnosti nenacházím a tudíž jsem neukončil plné členství a byla mi stržena částka za tří měsíční členství stejně tak na stránkách nefunguje záložka pro kontaktování zákaznického centra. Jestli mohu rád bych chtěl poradit kam se mohu obrátit protože jak je vidět be2 nemá nejmenší chuť to řešit, brání mi v ukončení plného členství v aplikaci přes kterou jsem se tam přihlašoval.
Od začátku tohoto měsíce jsem se s be2 pokoušel spojit a když se mi to konečně povedlo už je pozdě a jsem bez nároků na navrácení částky nebylo to totiž ve 14ti denní lhůtě.
POžadované řešení: vrácení alespoň části peněz a ukončení plného členství
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.