Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3088Neoprávnĕná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2014, před 11 lety

Žaneta Albertová

Znění stížnosti

Dne 10.3.2014 jsem zakoupila tzv. módní obuv v hodnotě 899, včetně doporučeného přípravku na ošetření obuvi. Po necelém měsíci se začala na pravé botĕ odlepovat podešev. Boty jsem reklamovala dne 11.4.2014. Bylo mi řečeno, že reklamace je neoprávněná neboť půlpár byl poškozen mechanicky.
Při přebírání reklamace jsem se odvolala na to,že pokud vznikne poškození do 6 měsíců od pořízení má se za to, že poškození vzniklo již při výrobě. Bylo mi řečeno, že pokud s vyjádřením nesouhlasím musím se obrátit jedině na soud.
Boty jsem vlastnila pouze měsíc a nosila na střídačku s jinými. Nevím jak mám dále postupovat, ale v tomto stavu jsou boty nenositelné.


Produkt

jenny fairy kod:2220221720367


Požadované řešení

Pokud by obuv šla opravit, ráda bych opravu a částečné vrácení z kupní ceny. Pokud by poškození nešlo opravit, uvítám jak výměnu za stejnou obuv, tak vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 10:08, před 11 lety

Jestliže se vada na výrobku projeví v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodejce. Jestliže svou povinnost nesplní, je možné se obrátit na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek. V posudku by se měl znalec vyjádřit k povaze a existenci vady a také k samotnému odůvodnění reklamace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:19, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.