Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 10.3.2014 jsem zakoupila tzv. módní obuv v hodnotě 899, včetně doporučeného přípravku na ošetření obuvi. Po necelém měsíci se začala na pravé botĕ odlepovat podešev. Boty jsem reklamovala dne 11.4.2014. Bylo mi řečeno, že reklamace je neoprávněná neboť půlpár byl poškozen mechanicky.
Při přebírání reklamace jsem se odvolala na to,že pokud vznikne poškození do 6 měsíců od pořízení má se za to, že poškození vzniklo již při výrobě. Bylo mi řečeno, že pokud s vyjádřením nesouhlasím musím se obrátit jedině na soud.
Boty jsem vlastnila pouze měsíc a nosila na střídačku s jinými. Nevím jak mám dále postupovat, ale v tomto stavu jsou boty nenositelné.
jenny fairy kod:2220221720367
Pokud by obuv šla opravit, ráda bych opravu a částečné vrácení z kupní ceny. Pokud by poškození nešlo opravit, uvítám jak výměnu za stejnou obuv, tak vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Jestliže se vada na výrobku projeví v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodejce. Jestliže svou povinnost nesplní, je možné se obrátit na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek. V posudku by se měl znalec vyjádřit k povaze a existenci vady a také k samotnému odůvodnění reklamace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.