Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
Spoločnosti Ateli som na bratislavský P.O. BOX odoslala 17. 1. 2019 naspäť tovar, ktorý mi prišiel po sviatkoch v menšej veľkosti. Poslala som to hneď na druhý pracovný deň po prevzatí balíka na pošte. Dosiaľ mi neboli vrátené peniaze - 28,16 EUR (ružová zimná bunda).
Na adrese odoslania balíka od Vás je dátum18. 12.18 8:26:58, 132/200, aj číslo 1100214394. Do e-mailu mi nič po zaplatení za tovar neprišlo, takže nemám číslo objednávky.
Prosím o vrátenie hore uvedenej sumy.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
dobrý den,
Vaši objednávku jsme prověřili a požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dní od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Ďakujem za korektné jednanie.
nemáte za co. Přejeme hezký den
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.