Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
V kameném obchodě v Ústí nad Labem jsme zakoupili skříň, doma při skládání jsme zjistili že máme nesprávný díl.Na telefoní lince nám bylo sděleno že máme na internetu vyplnit reklamační formulář.Na reklamační formulář se nám ozvali zhruba po týdnu s tím ať vyfotíme plánek s chybějícím dílem, přitom jsme jim do formuláře zapsali číslo dílu, po dalších 14 dnech nám bylo sděleno že díl budou teprve vyrábět ale po naléhání situacne nakonec dopadla tak že nám díl pošlou ze skladu.Díl po týdnu sice přišel ale úplně ten samý co jsme původně reklamovali, takže skříň opět nemáme šanci složit,a máme 2 zbytečné díly,po telefonátu nám paní opět odpověděla ať znovu vyplníme reklamační formulář. Takže otázkou je jestli se dílu který potřebujeme někdy dočkáme. Zatím můžeme mít v ložnici krabice se skříní leda tak na ozdobu a ne na funkci ukládání prádla.
Šatní skříň maestro
Ráda bych požadovala rychlejšího jednání a komunikace o výměně dílu,případné vrácení peněz, snad každý by nerad koukal na nábytek za několik tisíc který nemůže využívat.
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, jedná se o vadné plnění.
Kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Rychtecká,
omlouvám se Vám za způsobené komplikace. Abych mohl celou věc prověřit, případně zjednat nápravu, prosím, abyste mi zaslala číslo smlouvy, které se výše uvedený problém týká. Podle Vašeho jména jsem nic odpovídajícího nenašel.
Můžete poslat e-mailem na adresu: jakub.husek@sconto.cz
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
J.Hušek
SCONTO NÁBYTEK
Už tomu opravdu nemůžu uvěřit, té ignoraci 27.2,jsem odeslala email s potřebnými informacemi, doposud do 4.3 mi nikdo neodpověděl.
Na reklamaci se nám také nikdo neozval.
Nejspíše si můžu o vyřešení situace se společnosti sconto nechat jen zdát.
Ryhtecká
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
zákaznici jsem se včera již omluvil, bohužel jsem byl až do pondělí 4.3. mimo kancelář. V současné době je nachystán nový díl k vyzvednutí na příslušném obchodním domě, o čemž byl zákazník informován.
Tímto prostředictvím se ještě jednou omlouvám za komplikace.
J. Hušek
SCONTO NÁBYTEK
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla převzetí dílu potvrdit a v návaznosti na to stížnost uzavřít.
Hodnocení: