Společnost


NEW SERVIS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30885Neřešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2019, před 6 lety

Ivana Severýnová

Znění stížnosti

Od v NEW servisu jsme si nechali zhotovit a namontovat zimní zahradu v květnu 2017. Zhruba po roce jsem několikrát telefonicky reklamovala střechu zimní zahrady (mnohokrát mi nebyl telefon vzat vůbec, pořád mi posílali zprávy, že mají jednání. Když jsem zavolala z jiného tlf. čísla tak se mi ozvali, ale pak ho zase nebrali).
Popis vady: V důsledku špatného zabezpečení konce střechy se dostal do mezer polykarbonátových desek prach a špína. Dále jsme nalezli v okapu nějaký kus železa, který se pravděpodobně uvolnil.
28. září 2018 jsem posílala reklamaci emailem. Mezi tím proběhlo několik telefonátů se sliby, že bude vada odstraněna. 7. 12. 2018 jsem opět emailem urgovala reklamaci. Zde jsem také pana Černého upozornila, že dle občanského zákoníku nebyla dodržena z jejich strany lhůta reklamace po zaslání mého emailu a pokud se nedomluvíme na opravě a vada nebude řádně v termínu odstraněna, budu nucena celou záležitost řešit soudní cestou.
14. 12. se ozvali s omluvou, ať vadu nafotím a zašlu, že se dohodneme na odstranění. Z důvodu sněhu jsem foto zaslala 11. 2. až nebyl na střeše sníh. Od té doby se opět nikdo neozval a telefon neberou.
Po půl roce nahlášení reklamace tedy nevím v jakém termínu bude reklamace vyřízena. Pan Černý pouze slibuje, že najde nějaký termín a neustále se na něco vymlouvá. Vypadá to, že jen čekají, až proběhne dvouletá záruka a nebudou chtít vadu odstranit.


Produkt

Zimní zahrada zhotovená na míru dle našeho požadavku.


Požadované řešení

Výměna polykarbonátových desek zasažených prachem a špínou a řádné zabezpečení desek proti vniknutí prachu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 09:56, před 6 lety

Zhotovitel díla (společnost) má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let. Každou takto uplatněnou reklamaci má společnost povinnost vyřídit v zákonné lhůtě 30 dnů, kterou vymezuje § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Jestliže postupem společnosti, který byl rozporný se smlouvou a dalšími ujednáními, vznikla spotřebiteli škoda, vzniklo mu také právo na její náhradu dle § 2913 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pokud se nepodaří vyřešit spor vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 06:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.