Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3089Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 hodiny 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2014, před 11 lety

Šárka Bachmanová

Znění stížnosti

Dne 3.11.2012 jsem zakoupil tablet Point of view. 7.5. 2013 se objevila první závada kterou uznali. 19.7.2013 2. stejná uznaná závada.Do třetice 28.3.2014 opět stejná závada,tudíž jsem požadoval vrácení peněz s tím že si u společnosti Alza vyberu jiný tablet,ale bylo mi řečeno že nemám nárok a produkt mi vyměnili za "nový". po rozbalení jsem zjistil že tablet je již použitý, bez ochranných folii a dodán se špatným konektorem nabíječky /nelze dobýjet/ a neadekvátními sluchátky.Tak jsem šel již po 4. tablet reklamovat,reklamace byla zamítnuta s tím že se závada neprojevila.Když jsem si šel 4 reklamaci vyzvednout zjistil jsem že nabíječka i sluchátka jsou vyměněny za adekvátní,tudíž je lež že se závada neprojevila a tak jsem reklamaci nepřevzal.Tímto požaduji vrácení peněz.


Produkt

tablet POINT OF VIEW Mobil Tablet 10" Pro TAB 25XXL 4.0 kod EG 155g4


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 09:53, před 11 lety

Právo na odstoupení může kupující uplatnit, jestliže nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě věc řádně užívat. O opětovný výskyt vad se jedná, pokud se reklamuje třetí stejná nebo čtvrtá různá vada. Požadavek je pro prodejce závazný, pokud je na něj zákonný nárok a prodejce reklamaci uzná. V takovém případě by nebyl kupující povinen věc z reklamace převzít.
S výměnou za použité zboží by kupující musel vyslovit souhlas. Co se týká výměny příslušenství, měl by kupující prokázat, jaké zboží do reklamace dával (např. fotografie, svědectví, reklamační protokol).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2014 11:11, před 11 lety

Vážená paní Bachmanová,

velice mě mrzí nedorozumění, které vedlo až k eskalaci v rámci tohoto portálu.

U předmětného případu již eviduji, že v rámci Vaší poslední reklamace byl dnes dopoledne vytvořen dobropis k původnímu nákupnímu dokladu, o čemž jsme Vás dnes i informovali e-mailem. O způsobu proplacení se s námi můžete samozřejmě domluvit na-přímo v reakci na zaslanou zprávu.

Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat i na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.

S úctou

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.5.2014 12:50, před 11 lety


Šárka Bachmanová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za kladné vyřízení