Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 3.11.2012 jsem zakoupil tablet Point of view. 7.5. 2013 se objevila první závada kterou uznali. 19.7.2013 2. stejná uznaná závada.Do třetice 28.3.2014 opět stejná závada,tudíž jsem požadoval vrácení peněz s tím že si u společnosti Alza vyberu jiný tablet,ale bylo mi řečeno že nemám nárok a produkt mi vyměnili za "nový". po rozbalení jsem zjistil že tablet je již použitý, bez ochranných folii a dodán se špatným konektorem nabíječky /nelze dobýjet/ a neadekvátními sluchátky.Tak jsem šel již po 4. tablet reklamovat,reklamace byla zamítnuta s tím že se závada neprojevila.Když jsem si šel 4 reklamaci vyzvednout zjistil jsem že nabíječka i sluchátka jsou vyměněny za adekvátní,tudíž je lež že se závada neprojevila a tak jsem reklamaci nepřevzal.Tímto požaduji vrácení peněz.
tablet POINT OF VIEW Mobil Tablet 10" Pro TAB 25XXL 4.0 kod EG 155g4
Vrácení peněz
|
Tweet |
Právo na odstoupení může kupující uplatnit, jestliže nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě věc řádně užívat. O opětovný výskyt vad se jedná, pokud se reklamuje třetí stejná nebo čtvrtá různá vada. Požadavek je pro prodejce závazný, pokud je na něj zákonný nárok a prodejce reklamaci uzná. V takovém případě by nebyl kupující povinen věc z reklamace převzít.
S výměnou za použité zboží by kupující musel vyslovit souhlas. Co se týká výměny příslušenství, měl by kupující prokázat, jaké zboží do reklamace dával (např. fotografie, svědectví, reklamační protokol).
Vážená paní Bachmanová,
velice mě mrzí nedorozumění, které vedlo až k eskalaci v rámci tohoto portálu.
U předmětného případu již eviduji, že v rámci Vaší poslední reklamace byl dnes dopoledne vytvořen dobropis k původnímu nákupnímu dokladu, o čemž jsme Vás dnes i informovali e-mailem. O způsobu proplacení se s námi můžete samozřejmě domluvit na-přímo v reakci na zaslanou zprávu.
Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat i na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.
S úctou
Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za kladné vyřízení