Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chci podat stížnost na poštovního doručovatele. A to konkrétně na M.P. Má adresa je (viz referenční údaje). Jen během posledního týdne dvakrát se pan doručovatel nenamáhal zazvonit a doručit mě doporučenou zásilku. Dodávám, že jsem na mateřské a navíc mám děti nemocné, takže dopoledne jsem vždy doma! A navíc je pro mě komplikované si chodit přímo na poštu. A upozorňuji, že zvonek máme v pořádku! Konkrétně se jednalo o zásilku s podacím číslem (viz referenční údaje). Bohužel u první zásilky jsem si zapomněla podací číslo poznamenat. S kolegyněmi, které tu roznasely poštu před panem Pedálem, jsem s doručením doporučených zásilek přímo mě nikdy problém neměla! Pán si jen zjednodušuje svou práci, za kterou je placený. Vím, že práce poštovního doručovatele není lehká, ale tohle je moc. Vypadá to, že si lístky o nemožnosti doručení tiskne už předem a ani se nenamáhá zásilku doručit! Bohužel si myslím, že nebudu jediná s tímto problémem. Doufám v brzkou nápravu. Děkuji Magdalena Chalupová
Podací číslo zásilky RR901976437CZ, doručovatel Martin Pedál
Ideálním řešením by bylo, kdyby se pan Pedál příště námáhal mi zásilku doručit!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman