Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, obracím se na vás, protože uvedená firma mi několikrát z účtu strhla peníze, přestože jsem u nich členství uzavřela.
Přihlásila jsem se na seznamku Academic Singles v dubnu minulého roku a jediné s čím jsem souhlasila byl registrační poplatek. Snažila jsem se ukončit emailem členství, ale nedařilo se mi s firmou domluvit. Strhli mi vždy částku 2247Kč a to v dubnu, květnu, červenci, říjnu a lednu.
Přestože mi na výpověď, kterou jsem jim posílala v září odpověděli, že moje členství bude ukončeno 8.12.2018. Doba mi přišla nesmyslně dlouhá, ale už vůbec nechápu jak mi mohli strhnout částku opět v lednu 2019. Poslední email od nich mi dorazil nyní (23.2.) a to, že byl proti mně započat proces vymáhání dluhu, protože se nepodařila platba kvůli automaticky obnovenému členství v říjnu 2018! Už jsem z komunikace s nimi a z jejich jednání zoufalá, proto bych vás chtěla poprosit o pomoc.
Výpisy z účtu a emaily od nich mohu doložit.
-definitivní ukončení členství
-vrácení peněz
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že se pokoušela členství ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno. Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (výpovědí zanikl právní důvod pro účtování poplatků za členství), je společnost povinna spotřebitelce vydat to, oč se společnost bezdůvodně obohatila.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyžila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.