Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
E- shop nedodal zaplacené zboží, na kontaktní formuláře vůbec nereagují.
Informace o objednávkách - Objednávka #18 Množství Zboží Celkem s DPH 1 x České online prodeje Horsefeathers Jacket Hubbard Heather navy modrá Zvýhodněná cena Y6bpYtG7 size - L 1390.97 Kč 1 x Doporučená Koupit Horsefeathers Cline Needle Camo Nepřekonatelná kvalita TSzOF749 size - L 1109.86 Kč 2500.83 KčMezisoučet: 310.00 KčDopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné): 2810.83 KčCelková cena: Historie objednávek & Komentáře Datum Stav objednávky Komentáře 11.11.2018 Pending 11.11.2018 Success Dodací a Jihočeský kraj, Česká republika Způsob dodání Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné) Způsob platby Credit Cards Payment
Navrácení platby na účet - chargeback
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.