Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 27.12.2018 jsem provedla registraci na seznamce be2 S.a.r.l a následně na této seznamce aktivovala zkušební verzi PREMIUM účtu za cenu 149Kč na 1 měsíc. Nikde však viditelně nebylo uvedeno, že se tímto po uplnynutí 1 měsíce zavazuji (tj. od 27.1.2019) k dalšímu odběru služeb (a tím defacto k podpisu smlouvy) bez mého výslovného souhlasu o prodloužení, a bez následného informování od provozovatele seznamky, že dojde k prodloužení PREMIOVÉHO účtu před koncem měsíční zkušební lhůty (evidentně se jedná o nekalou obchodní praktiku.
Při registraci na seznamku jsem obdržela jeden e-mail prostřednictvím kterého jsem svoji registraci potvrdila. ŽÁDNÝ další email po zaplacení PREMIOVÉHO členství, který by mě informoval o skutečnosti, že dojde k automatickému prodloužení smlouvy na další 3 měsíce zpoplatněné částkou 2247Kč jsem neobdržela. Žádám provozovatele seznamky be2 o prokázání splnění jejich informační povinnosti vůči uživateli o uzavření smluvního vztahu. Ještě jednou opakuji, že při placení PREMIOVÉHO členství, ani po jeho zaplacení jsem žádnou takovou informaci NEOBDRŽELA!
Dne 29.1.2019 jsem e-mailem žádala na zákaznický servis společnosti ukončení členství výpovědí smlouvy a vymazání z databáze, nebylo mi odpovězeno.
Dnes 24.2.2019 ráno 5.25 h mi bylo neoprávněně strženo z účtu 2.247,-CZK "bez varování".
Je v mém zájmu získat neoprávněně stržené peníze zpět, zároveň však předejít i dalšímu neoprávněnému strhávání peněz.
Požadují okamžité zrušení členství V.I.P. v seznamce, uživatelských práv a profilu a vrácení stržených peněz z účtu a ukončení dalšího neoprávněneného strhávání dalších částek.Požaduji výpověd smlouvy, jak jsem žádala mailem ze dne 29.1.2019 na zákaznický servis zakaznickyservis@singles50.cz, ten zůstal nezodpovězen. Děkuji Kristýna
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyžila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.