Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#30897Napomenutí kvůli častým nočním dlouhým hodinovým hovorům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2019, před 6 lety

Zdenka Stejskalová

Znění stížnosti

Dobrý den chci podat stížnost na t mobile totiž takhle mám neomezený tarif z výhodama a docela často jsem telefonovala i dlouhé hovory deno deně po nocích a když jsme napsali operátorovy tak on odepsal že prý zjistili že moc telefonuji a že pokud dál budu telefonovat třeba hodinu automaticky mi změní tarif bez udání důvodů že mám mít zkrácené hovory tak jsem místo hodiny telefonovala 10 či 15 minut myslím si že bych neměla být omezená v tarifech a využívat je naplno jsem z toho neštastná nevím jak se mám bránit je to nepříjemná situace a nevím jak z toho ven jsem již dlouholetá zákaznice ale tady toto jsem zažila poprvé věřím že se situace podaří vyřešit a že mi operátor tarif nezmení a že i nadále můžu telefonovat jak dlouho chci předem vám děkuju paní stejskalová.


Produkt

tarif klientky


Požadované řešení

domluva z operátorem aby mi nechal pořád tet stejný tarif který mám do současné doby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 07:49, před 6 lety

Mobilní operátor je oprávněn provést jednostrannou změnu smlouvy, ale je povinen informovat o této změně minimálně jeden měsíc před účinností nových podmínek a také musí poskytnout informaci o tom, že má spotřebitel možnost od smlouvy odstoupit bez sankce. Spotřebitelem zvolená forma pro vyúčtování určuje způsob, jakým se o chystané změně dozví.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.