Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zboží zakoupené v Alze mělo být nejvhodněji doručeno 22.2.2019. To není Váš problém. Dnes ráno 25.2.2019 jsem obdržel sms se zprávou o doručení v čase 8.40-10.40. Čekal jsem tedy jak (tady si doplňte) a v 10.40 jsem zavolal na číslo uvedené v sms (pan H.) s dotazem. Dozvěděl jsem se, že za to mohu sám, protože se rozčiluji!! On o tom nic neví a kolegyně která rozváží prý přijede odpoledne. Kdy to neví. Na dotaz jestli nebylo správné dát vědět o posunu termínu v rámci slušnosti - nezájem.
Je to služba, kterou si platíme a v podstatě Vás živíme!!!!!
Opravdu budu každého varovat před vašimi "službami".
Nespokojený klient Petr Hudec
balík 0887853154
Omluva a ukončení pracovního poměru s panem H. !!
My zákazníci nesloužíme Vám, ale NAOPAK! Tak se podle toho chovejte.
Jsou i jiní dodavatelé a daleko slušnější.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.