Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 5.2.2019 mi měl být do práce doručen balík, žadný zaměstnanec pošty tam nebyl, ani nepředal nějakou výzvu o vyzvednutí, až dnes ráno v den reklamace zboží mi bylo zavoláno, že si mám dnes vyzvednout balík, který tam je uložený již x týdnů, a že mám dnes poslední možnost si balík vyzvednout. Nechápu toto chování člověk si zaplatí za služby, které mu neposkytnete a když konečně se člověk doví, že balík je na poště tak má pár hodin na vyzvednutí jinak jej posílají zpět, spousta lidí chodí do práce a nemůže jsi jen tak odejít na poštu vykonat službu za někoho jiného, kterou si zaplatil. Tohle není poprvé partnerovi běžně balíky doručují do jiných firem v okolí, předávají již zaplacené zboží neznámým lidem nebo napíšou, že nás nezastihly když přitom v té práci jsme a nikdo tam nebyl. Jedná se o poštu Křelov a prosím Vás aby jste to konečně začli nějak řešit, protože bohužel některé obchody nemají na výběr jako PPl atp pouze Českou poštu, takže Vás využíváme po zkušenoastech jen v nejnutnějších případech. Když podáme ústní stížnost pracovníkům pošty tak nám řeknou, že co stím mají dělat, že oni zato nemůžou, že oni nevědí atp. Nechápu proč máme platit za služby nemalé sumy, když nám ty služby neposkytujete. V případě potřeby zašlu čísla balíků děkuji
náprava a domluva personálu či změna personálu
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman