Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DObrý den, dne 25.2.2019 jsem cestovala vlakem sc Pendolino s odjezdem v 19.23 hod. z Ostravy Svinova. Jízdenku s místenkou jsem zakoupila dne 29.1.2019 s tím že č.32 je po směru jízdy. Nebylo. Není to ovšem vina paní v pokladně, která vidí to co já, když bych objednávala jízdné s místenkou z domova přes nett. Také jsem se dozvěděla, že můj případ není první a stále se nic neděje. Myslím, že za 100,- Kč by každý měl mít nárok na to, co požaduje. Udělějte si prosím pořádek. Celou cestu 3 hodin mi bylo špatně a nebylo odvolání. Děkuji Šebestová
Udělejte si pořádek na internetových stránkách v tom, jakým směrem /zda po nebo proti směru jízdy/ cestující může očekávat že bude doprave na místo určení.
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitel žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitel podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.